دانلود تحقیق درمورد شركت هاي هرمي

دانلود تحقیق درمورد شركت هاي هرمي

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد شركت هاي هرمي

با دانلود تحقیق در مورد شركت هاي هرمي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شركت هاي هرمي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شركت هاي هرمي ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد شركت هاي هرمي

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:21 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

ما در عصر جديدي زندگي مي‌كنيم كه تمام عناصر و عرصه‌هاي فردي و جمعي آن در حال دگرگوني و تغيير است. جامعه امروز در تعابير نظريه‌پردازان مختلف با پسوندهايي مانند اطلاعاتي، شبكه‌اي، پسامدرن، جهاني شده، دانش-محور، جامعه سيمي و نظاير اين‌ها توصيف و تبيين مي‌شود.

عرصه اقتصاد و مجموعه فعاليت‌ها و اجزاي آن نيز در حال تطور و تحولي مدام و عميق است. در اين ميان، توليد و توزيع ثروت، نظام‌هاي اشتغال و كار، سازمان، روابط نيروي كار، تكنولوژي‌هاي سخت‌افزاري و نرم افزاري، فرهنگ و ارزش‌هاي توليد و مصرف، و ساير عناصر مربوط به زيرساخت‌هاي علمي، اجتماعي، فرهنگي و سياسي توليد به سوي اطلاعاتي، جهاني و چند منظوره شدن بيش از پيش حركت مي‌كند. " منتظر قائم،1384" .

سابقه تجربه‌اي اين چنيني يعني جهاني‌شدن بازارها در زمينه اطلاعات، كالا و خدمات به گفتة كاستلز"1380: 130" به " اواخر قرن بيستم [بر مي‌گردد كه ] به موجب تغييرات چشمگير درتكنولوژي‌هاي حمل و نقل و ارتباطات ميسر شده است."

و در ميان عوامل گوناگون، "مهمترين دگرگوني كه اساس پيدايش اقتصاد جهاني است، به مديريت توليد، توزيع و فرايند توليد مربوط مي‌شود. واحدهاي مسلط بيشتر بخشهاي اقتصادي (در زمينه كالا يا خدمات) در سراسر جهان از لحاظ روش‌هاي عملي كار سازمان يافته‌اند و چيزي را به وجودآورده‌اند كه رابرت رايش"شبكه جهاني"، مي‌نامد." "كاستلز،1380: 130"

بوجود آمدن این شبکه جهاني اقتصاد که باعث اتصال گره‌های اقتصادی، ورای محدودیت‌های اعمال شده از سوی دولت‌ها شده است، امکان  ظهور و فعالیت مجموعه‌هاي اقتصادیِ سيال در سطحي جهاني را موجب شده است. بنگاه‌هايي كه حتي در برخي موارد هيچ كالايي مبادله‌ نمي‌كنند و خدمتي ارايه نمي‌كنند بلكه تنها با چرخش دست به دست سرمايه در سطحي وسيع و جهاني، ادامه حيات مي‌دهند.

پيدايش شركت‌هايي مانند گلدكوئست، پنتاگون، هفت الماس، شركت‌هايي داراي ساختاري هرمي و

شركتهايي كه در آنها توزيع گسترده كالا در سطح جهان و فراتر از مرزهاي ملي و سرزميني دارند ، از جمله مصاديق اين اقتصادهاي نوين جهاني هستند.  

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر