دانلود تحقیق درمورد شماره گير TONE بوسيله AVR

دانلود تحقیق درمورد شماره گير TONE بوسيله AVR

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد شماره گير TONE بوسيله AVR

با دانلود تحقیق در مورد شماره گير TONE بوسيله AVR در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شماره گير TONE بوسيله AVR را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شماره گير TONE بوسيله AVR ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شماره گير TONE بوسيله AVR

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:34 صفحه

قسمتی از فایل:

چكيده:

DTMF يا  Dual Tone Multiple Frequecies روشي است براي توليد سيگنالهاي Tone به منظور استفاده در سيستمهاي تلفن، مودم، كارتهاي صوتي و غيره. اين روش با توجه به استاندارهاي مشخصي كه دارد اين امكان و قابليت را به ما مي دهد تا سيگنال Tone مورد نظر را توسط ميكروكنترلرها و يا AVR طراحي و پياده سازي كنيم.


فهرست مطالب:

·        مقدمه

·        DTMF و روش توليد آن

-                             DTMF چيست؟

-                             روش توليد DTMF

-                             مدولاسيون پهناي پالس PWM

·        ميكروكنترلز AVR AT9058515

-                             اجزاء اصلي

-                             توضيح پايه ها

-                             معماري AVR

-                             ساختمان فضاي حافظه

-                             مدهاي آدرس دهي

·        توليد DTMF نوسط AT9058515

-                             آشنايي با تايمر 1

-                             تعيين مدهاي تايمر براي توليد DTMF

·        نرم افزار  مربوط به پروژه:

-                             الگوريتم و فلوچارت برنامه

-                             جزئيات برنامه

·        سخت افزار و شماتيك پروژه

 

 

 

مقدمه:

در اين پروژه ما به بررسي چگونگي عملكرد DTMF Generator مي پردازيم و خواهيم ديد كه سيگنال DTMF چيست و چگونه مي توان آنرا توليد كرد براي اين منظور روشي را باختصار توضيح مي دهيم كه با نحوه ساخت يك سيگنال DTMF بطور كامل آشنا شويم.

بعد از اينكه در مورد DTMF صحبت كرديم با ميكروكنترلري كه در اين پروژه مورد استفاده قرار گرفته اشنا مي شويم. ميكروكنترلر AVR با سريال AT9058515 ساخت شركت Atmel مي باشد كه ابتدا با قابليتها و اجزاء آشنا مي شويم و بعد از آن خواهيم ديد چگونه مي توان براي توليد موج DTMF به ما كمك كند.

بعد از اينكه با DTMF آشنا شديم و AT9058515 را مورد بررسي قرار داديم مي خواهيم ببينيم كه چگونه مي توان با استفاده از AT9058515 سيگنال مورد نظر را توليد كرد. براي اين منظور رجيسترها، پايه ها و ديگر اجزايي كه در توليد DTMF سهيم هستند را بررسي مي كنيم.

در قسمت بعدي نرم افزار مربوط به پروژه را خواهيم ديد و الكوريتمها و فلوچارتهاي مربوط به برنامه را بررسي مي كنيم.

در نهايت و در آخرين بخش سخت افزار و شماتيك پروژه را مي بينيم و راجع به آن صحبت خواهيم كرد. البته لازم به ذكر است با توجه به اينكه در اين پروژه ما به طراحي و پياده سازي DTMF توسط AT9058515 پرداختيم و عملاً اين مسئله را شبيه سازي كرديم لذا IC هايي كه در بازار موجود هستند، موج DTMF را توليد مي كنند معرفي مي كنيم، ICهايي مانند AT94K يا AT94S يا AT90S4414 و غيره ساخت شركت Atmel براي همين منظور طراحي و ساخته شده اند و مي توان از آنها براي مصارف مربوط به DTMF استفاده كرد.

·        DTMF و روش توليد آن:

DTMF چيست؟ (Uual Tone Multiple Freg.)

در اين قسمت مي خواهيم به شرح DTMF بپردازيم و ببينيم چگونه مي توان آنرا توسط يك ميكروكنترلر AVR با PWM و SRAM پياده سازي كرد.

در كاربردهايي مانند تلفن براي انتقال اطلاعات شماره گيري از DTMF استفاده مي كنند. عملاً در توليد يك سيگنال DTMF، دو فركانس متفاوت با هم جمع مي شوند و يك سيگنال DTMF صحيح را توليد مي كنند. يك فركانس


8,000 تومان