5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30054
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1597

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ورزش در آب

دانلود تحقیق درمورد ورزش در آب

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد ورزش در آب

با دانلود تحقیق در مورد ورزش در آب در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ورزش در آب را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ورزش در آب ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ورزش در آب

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:25 صفحه

قسمتی از فایل:

 ورزش در آب

محيط و تسهيلات استخر محل مناسبي براي تفريح و شادي است و ورزش را به کاري مفرح مبدل ميکند. "ورزش بيشتر" توصيه پزشکان به همه ما است، اما ممکن است شما جزو افرادي که به دلايل مختلفي چون آرتروز، اضافه وزن و يا شيوه زندگي بسيار کم تحرک، نگران تاثير منفي ورزش بر استخوانها، مفاصل و ماهيچه هايشان هستند، باشيد. شايد پذيرفتن اين موضوع که به ورزش بپردازيد اصلا برايتان ممکن نباشد، آن هم در آب. اما توصيه پزشکان به چنين افرادي همين است: ورزش در آب. بسياري از افراد حداقل به خاطر يکي از دلايل زير به ورزش در آب ميپردازند :

تناسب و سلامت جسم : سيستم قلبي- عروقي مقاوم، ماهيچه هاي نيرومند و پرتوان، انعطاف پذيري، هماهنگي، چالاکي و تعادل همه از اجزاء تشکيل دهنده جسمي متناسب و سالم هستند که با پرداختن به ورزش در آب به دست مي آيند و تقويت ميشوند.

جنبه هاي درماني : ورزش در آب به افراد آسيب ديده، اشخاصي که در دوران پس از جراحي يا بيماري شديد به سر ميبرند کمک ميکند تا بهتر و سريعتر بهبود يابند.
رهايي از تنش : ورزش کردن در يک محيط آرام بخش آبي به شما امکان ميدهد تا تنشهاي ناشي از کار، مشکلات و مسائل نگران کننده را فراموش کنيد و به ذهن خود استراحت بدهيد.

آسايش : تاثير خنک کننده و حالت ماساژ مانندي که از حرکت در آب به وجود مي آيد، به ورزشکار کمک ميکند بدون احساس گرما يا خستگي، به انجام حرکات بپردازد.

تفريح : محيط و تسهيلات استخر محل مناسبي براي تفريح و شادي است و ورزش را به کاري مفرح مبدل ميکند


5,000 تومان